Dotazy - Rezervace

1Jak provést rezervaci?

Doporučeným způsobem je provést rezervaci online , vyplnit všechny požadované informace a obratem vám bude zasláno potvrzení. K zajištění rezervace nemusíte platit předem ani zadávat údaje o kreditní kartě. Pro náročnější trasy a speciální požadavky je nejlepší způsob odeslání e-mailu . Můžete také provádět rezervace po telefonu (ačkoli je to méně doporučovaný způsob); v tomto případě mějte prosím po ruce číslo letu, čas příletu a jméno cestujícího, abyste urychlili proces rezervace.

2Potřebuji změnit/zrušit rezervaci. Co bych měl dělat?

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit svou rezervaci, nejjednodušším způsobem je přihlásit se do vašeho administračního rozhraní. Pokud neznáte své přihlašovací údaje, stačí kliknout na odkaz pro zapomenuté heslo. Můžete nám také poslat e-mail nebo nám zavolat.

3Neobdržel jsem potvrzovací e-mail. Co mám udělat?

Po dokončení rezervace budete přesměrováni na váš profil, kde si můžete stáhnout potvrzení ve formátu PDF nebo upravit a případně zaplatit rezervaci. Zároveň je na váš email zasláno potvrzení o provedené rezervaci. Pokud jste potvrzení neobdrželi, je také dobré zkontrolovat složku se spamem, zda tam není. V opačném případě se může stát, že při rezervaci byl poskytnout nesprávný email nebo rezervace neprošla. V tom případě nás kontaktujte a my vaši rezervaci rádi zkontrolujeme.

4Počítají se kojenci?

Ano, nemluvňata a děti počítáme jako členy vaší skupiny. Podle platných nařízení doporučujeme používat dětské autosedačky a poskytujeme je zdarma. Abychom na to byli plně připraveni, zanechte nám prosím ve svém rezervačním formuláři poznámku, ve které nám sdělíte, kolik dětí s sebou budete mít.

5Co se stane, když je můj odlet zpožděn? Čekáte?

Váš řidič bude informován o aktuálním čase příletu vašeho letu a bude čekat, aby vás vyzvedl, kdykoli váš let přiletí – to vše bez dalších příplatků, bez ohledu na případné zpoždění letu.

6Pokud si potřebujete vyzvednout klíče z kanceláře, než půjdete do svého bytu.

Pokud jste ubytováni v apartmánu a potřebujete si před cestou do svého apartmánu vyzvednout klíče v rezervační agentuře, neplatí se žádný příplatek (pokud jsou obě adresy v centru města blízko sebe). Příplatek účtujeme pouze v případě, že na vás řidič musí čekat výrazně delší dobu (obvykle více než 15 minut).

7Jak používáte můj plánovaný čas příletu letecké společnosti k výpočtu času vyzvednutí?

Když si zarezervujete letištní transfer, sdělíte nám plánovaný čas příjezdu vašeho letu. Pak sledujeme váš let v „reálném čase“, takže ať je vaše letadlo přistává na čas, nebo se zpožděním, budeme si vědomi stavu vašeho letu a setkáme se s vámi na základě vašeho skutečného času příletu. Počítáme také s tím, že si budete muset vyzvednout své věci na pásu pro vyzvednutí zavazadel. Řidič je přítomen v příletové hale asi 5 až 20 minut po vašem skutečném příjezdu.

8Rád bych využil vaší služby, ale obávám se, že bych mohl zmeškat let s přestupem. Co doporučujete?

Pokud nás můžete v tomto případě informovat, že například zmeškáte navazující let, změníme vaši rezervaci podle toho, a to bez poplatku. Můžete nám také poslat e-mail, zavolat nebo dokonce napsat SMS na číslo +420 777 777 237 ohledně zmeškaného letu.

9Mám speciální požadavek (dětská autosedačka, kočárek atd.). Jak vás mám informovat?

Pokud potřebujete speciální přepravní službu , jako je auto s dětskou sedačkou, větší prostor pro kočárek nebo cestujete s hendikepovanými cestujícími, sdělte nám tyto informace při vytváření při rezervace.

10Kde potkáme našeho řidiče? Jak poznáme našeho řidiče?

Když přijedete pražské letiště nebo na nádraží, náš řidič bude držet viditelnou oranžovou cedulku s logem naší společnosti a jménem cestujícího. Kliknutím sem zobrazíte další informace a fotografie.

11Jaká je vaše provozní doba?

Přepravu osob zajišťujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce včetně všech státních svátků.

12Jak dlouho to trvá z pražského letiště do centra města?

Cesta z pražského letiště do centra Prahy trvá autem obvykle kolem 25 minut a při silném provozu až 40 minut.

13Kdy nás vyzvednete v den odjezdu?

Obecně doporučujeme čas vyzvednutí z centra Prahy přibližně dvě a půl hodiny před odletem u letů mimo EU a dvě hodiny před odletem letů do EU. U sdílené shuttle dopravy nebo autobusu důrazně doporučujeme, abyste si čas vyzvednutí zarezervovali alespoň 3 hodiny před časem odletu. Čas odjezdu si ale nakonec můžete určit sami dle vašeho uvážení.

14Co když mám extra velká zavazadla?

Neúčtujeme poplatky za extra velká zavazadla. Nicméně každá kategorie vozidel je limitována zavazadlovým prostorem. V případě nadrozměrných zavazadel, nebo velkého počtu nám tuto informaci sdělte, abychom případě potřeby poslali větší auto.

15Poskytujete přepravu i na jiné trasy než z/na letiště Praha?

Ano, kromě transferů z letiště Praha zajišťujeme dopravu a z jakéhokoli pražského vlakového/autobusového nádraží, taxislužbu v rámci Prahy a také transfery po celé ČR.

16Jak je to s pojištěním?

Prague Airport Transfers sro a naši dodavatelé mají sjednané povinné ručení odpovědnosti pro případ nehody. Doporučujeme však mít sjednané ještě cestovní pojištění, nebo jiné pojištění pro případy které nejsou kryty v rámci zákonné pojistky.

17Jaká je vaše pravidla pro kouření?

Všechna naše vozidla jsou nekuřácká.

18Co se stane, když rezervaci zruším?

Rezervaci můžete kdykoli zrušit. Pokud máte nárok na refundaci a vaše rezervace byla uhrazena předem, budou vám peníze automaticky vráceny zpět na kartu/účet použitou při platbě. Obecně platí, že u všech rezervací začínajících v Praze, které nejsou zajišťovány limuzínami a VIP vozidly, je vrácení peněz vždy zaručeno, pokud rezervaci zrušíte alespoň 2 hodiny před vyzvednutím. Přesné podrobnosti naleznete v našich smluvních podmínkách .

19S jakým předstihem si mohu zarezervovat letištní transfer?

Náš systém Vám umožní provést rezervaci dopravy až 365 dní před datem Vaší cesty.

20Cestování se psem.

Pokud cestujete společně se psem nebo jiným domácím mazlíčkem, mějte na paměti, že musí být umístěn v přepravce. V opačném případě nemusíme být schopni zajistit vaši přepravu. Za takovou přepravu se neúčtují žádné další poplatky, ale možná budeme muset použít větší vozidlo.

21Jak funguje rezervace?

Po vyplnění formuláře obdržíte potvrzovací e-mail se všemi podrobnostmi (např. kde se s řidičem setkat, jak zaplatit atd.).

22Nabízíte asistenci pro vozíčkáře?

Bohužel nenabízíme speciálně vybavená vozidla pro vozíčkáře. Naše vozidla nejsou vybavena rampami pro invalidní vozíky. O pomoc se můžete obrátit na přes asistenci na letišti Václava Havla.

Dotazy – VIP limuzíny

1Jaký je rozdíl mezi „letištním transferem,“ a „hodinovým pronájem“? Ceny se zdají být téměř stejné. Můžeme si udělat malou projížďku po Praze, před příjezdem do našeho hotelu?

Cena za letištní transfer je podobná hodinové sazbě pronájmu. Je to proto, že náš minimální pronájem je 1 hodina a všechny transfery z letiště trvají méně než 1 hodinu. Ale i když letištní transfer zabere méně času než 1 hodina pronájmu, na letištní transfer musí řidič počkat, až na vás imigrační kontrolu pro odbavení a vyzvednutí zavazadel, a nevíme přesně, jak dlouho bude muset čekat. Z těchto důvodů ve většině případů stráví řidič u letištního transferu mnohem více času než u běžného jednohodinového pronájmu. Ve většině případů však není problém si před cestou z letiště do hotelu udělat malou vyhlídkovou projížďku centrem města. Musíte nás však na to předem upozornit při rezervaci, jinak vás náš řidič odveze přímo do vašeho hotelu.

2Chci si objednat limuzínu, ale vidím, že se musí uhradit předem. Existuje jiný způsob, jak zaplatit za rezervaci až po jízdě?

Pouze některé limuzíny je nutné předplatit. Pro úhradu můžete použít různé platební metody (viz naše sekce platby ). Obecně platí, že všechny limuzíny, kde je přidána striptérka, nebo u limuzín Hummer, Lancia, Cadillac je vyžadována platba předem.

3Mohu si přinést vlastní nápoje?

Bohužel nepovolujeme konzumaci vlastních nápojů. Můžeme zajistit nápoje dle vašeho přání.

4Může se dlouhá limuzína dostat přímo do mého hotelu?

Některé hotely nebo místa, především v historickém centru, nejsou dostupné prodlouženými limuzínami. V takovém případě vám poradíme s nejbližším odběrným místem nebo navrhneme jinou alternativu.

5Pokyny k rezervaci limuzíny a další související otázky.

Pokud si přejete rezervovat transfer limuzínou, stačí vyplnit online formulář. Můžeme také zajistit transfery limuzínou v rámci města Prahy, na prohlídky památek, na výlety mimo Prahu atd. Nejlepší je poslat nám svůj požadavek e-mailem.