FAQ - Rezervace

1Jak provést rezervaci?

Doporučeným způsobem je provést rezervaci online , vyplnit všechny požadované informace a obratem vám bude zasláno potvrzení. K zajištění rezervace nemusíte platit předem ani zadávat údaje o kreditní kartě. Pro náročnější trasy a speciální požadavky je nejlepší způsob odeslání e-mailu . Můžete také provádět rezervace po telefonu (ačkoli je to méně doporučovaný způsob); v tomto případě mějte prosím po ruce číslo letu, čas příletu a jméno hlavního cestujícího, abyste urychlili proces rezervace.

2Potřebuji změnit/zrušit rezervaci. Co bych měl dělat?

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit svou rezervaci, nejjednodušším způsobem je přihlásit se do administrace rezervací. Pokud neznáte své přihlašovací údaje, stačí kliknout na odkaz pro zapomenuté heslo . Můžete nám také poslat e-mail nebo nám zavolat.

3Neobdržel jsem potvrzovací e-mail. Proč tomu tak je a co mohu dělat?

Po dokončení rezervace budete přesměrováni na svůj profil, kde si můžete stáhnout potvrzení ve formátu PDF nebo upravit/zaplatit rezervaci. Zároveň je na váš email zasláno potvrzení emailem. Pokud jste potvrzení neobdrželi, je také dobré zkontrolovat složku se spamem, zda tam není. V opačném případě nám můžete při rezervaci poskytnout nesprávnou e-mailovou adresu nebo rezervace neprošla. V tom případě nás kontaktujte a my vaši rezervaci rádi zkontrolujeme.

4Počítají se kojenci?

Ano, nemluvňata a děti počítáme jako členy vaší party. Podle českého práva jsme povinni používat sedačky pro děti a poskytujeme je zdarma. Abychom na to byli plně připraveni, zanechte nám prosím ve svém rezervačním formuláři poznámku, ve které nám sdělíte, kolik dětí s sebou budete mít.

5Co se stane, když je můj odlet zpožděn?

Váš řidič bude informován o čase příletu vašeho letu a bude čekat, aby vás vyzvedl, kdykoli váš let přiletí – to vše bez dalších poplatků.

6Pokud si potřebujete vyzvednout klíče z kanceláře, než půjdete do svého bytu.

Pokud jste ubytováni v rekreačním nebo služebním apartmánu a potřebujete si před cestou do svého apartmánu vyzvednout klíče v půjčovně/rezervační agentuře, neplatí se žádný příplatek (pokud jsou obě adresy v centru města). Příplatek účtujeme pouze v případě, že na vás řidič musí čekat výrazně delší dobu (obvykle více než 15 minut).

7Jak používáte můj plánovaný čas příletu letecké společnosti k výpočtu času vyzvednutí?

Když si zarezervujete letištní transfer, sdělíte nám plánovaný čas příjezdu vašeho letu. Odtud sledujeme váš let v „reálném čase“, takže ať je vaše letadlo včas, brzy nebo pozdě, budeme si vědomi stavu vašeho letu a setkáme se s vámi na základě vašeho skutečného času příletu. Počítáme také s tím, že si budete muset vyzvednout své věci u pásu pro vyzvednutí zavazadel. Řidič je přítomen v příletové hale asi 5 až 15 minut po vašem skutečném příjezdu.

8Rád bych využil vaší služby, ale obávám se, že bych mohl zmeškat let s přestupem. Co doporučuješ?

Pokud nás můžete v nepravděpodobném případě informovat, že například zmeškáte navazující let, změníme vaši rezervaci podle toho – bez poplatku. Můžete nám poslat e-mail, zavolat nebo dokonce napsat SMS na číslo +420 777 777 237 ohledně zmeškaného letu.

9Mám speciální požadavek (dětská židlička, kočárek atd.). jak vás mám informovat?

Pokud potřebujete speciální přepravní službu , jako je auto s dětskou židličkou, další prostor pro kočárek nebo cestování s hendikepovanými cestujícími, vezměte na vědomí při rezervaci.

10Kde potkáme našeho řidiče? Jak poznáme našeho řidiče?

Když přijedete na nádraží nebo na pražské letiště, náš řidič bude držet viditelnou oranžovou kartu s logem naší společnosti a vytištěným jménem vašeho hlavního cestujícího. Kliknutím sem zobrazíte další informace a fotografie.

11Jaká je vaše provozní doba?

Pražskou dopravní obslužnost provozujeme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce včetně všech státních svátků.

12Jak dlouho to trvá z pražského letiště do centra města?

Cesta z pražského letiště do centra města trvá autem obvykle kolem 25 minut a při silném provozu až 40 minut.

13V kolik nás vyzvednete v den odjezdu?

Obecně doporučujeme čas vyzvednutí vaší přepravní službou na pražském letišti přibližně dvě a půl hodiny před odletem u letů mimo EU a dvě hodiny před odletem letů do EU. U sdílené kyvadlové dopravy nebo kyvadlového autobusu důrazně doporučujeme, abyste si čas vyzvednutí zarezervovali alespoň 3 hodiny před časem odletu. Čas odjezdu si ale nakonec můžete určit sami.

14Co když mám extra velká zavazadla?

Neúčtujeme poplatky za extra velká zavazadla, ale oceňujeme, že jsme byli předem informováni, abychom v případě potřeby poslali větší auto.

15Nabízíte kromě linek na letiště Praha i jiné dopravní cesty?

Ano, kromě transferů z letiště Praha zajišťujeme také dopravu na a z jakéhokoli pražského vlakového/autobusového nádraží a taxi služby v rámci Prahy. Můžeme také zajistit na požádání transfer z Prahy nebo letiště na jakékoli místo, kam byste chtěli jet.

16Máte pojištění?

Prague Airport Transfers sro a její dodavatelé mají plné veřejné pojištění odpovědnosti pro případ nehody. Doporučujeme však mít sjednané cestovní pojištění, které je platné po celou dobu vaší cesty.

17Jaká je vaše pravidla pro kouření?

Všechna naše vozidla jsou nekuřácká.

18Co se stane, když cestu zruším?

Svou rezervaci můžete kdykoli zrušit. Pokud máte nárok a vaše rezervace byla uhrazena předem, budou vám peníze automaticky vráceny zpět na kartu použitou k platbě. Obecně platí, že u všech rezervací pocházejících z Prahy, které nejsou zajišťovány limuzínami, je vrácení peněz vždy zaručeno, pokud rezervaci zrušíte alespoň 2 hodiny před vyzvednutím. Přesné podrobnosti naleznete v našich podmínkách .

19Kdy si mohu zarezervovat letištní transfer?

Náš systém Vám umožní provést rezervaci dopravy do Prahy až 365 dní před datem Vaší cesty.

20Cestování se psem.

Pokud vezete psa, mějte na paměti, že pes musí být umístěn v přepravce pro psa. V opačném případě nemusíme být schopni zajistit vaši přepravu. Za takovou přepravu se neúčtují žádné další poplatky, ale možná budeme muset použít velké vozidlo v závislosti na velikosti vašeho psa.

21Jak funguje rezervace?

Po vyplnění formuláře obdržíte potvrzovací e-mail se všemi podrobnostmi (např. kde se s řidičem setkat, jak zaplatit atd.).

22Nabízíte asistenci pro vozíčkáře?

Nenabízíme speciálně vybavená vozidla pro vozíčkáře. Naše vozidla nejsou vybavena rampami ani výtahy pro invalidní vozíky. O pomoc se můžete obrátit na místní úřady letiště.

Často kladené otázky – VIP limuzíny

1Jaký je rozdíl mezi „letištní transfer“ a „1-hodinový pronájem“? Ceny se zdají být téměř stejné. Můžeme si udělat malou prohlídku, než půjdeme do našeho hotelu?

Cena za letištní transfer je podobná hodinové sazbě pronájmu. Je to proto, že náš minimální pronájem je 1 hodina a všechny transfery z letiště trvají méně než 1 hodinu. Ale i když letištní transfer zabere méně času než 1 hodina pronájmu, na letištní transfer musí řidič počkat, až na vás proclení nebo imigrační odbavení a vyzvednutí zavazadel, a nevíme přesně, jak dlouho bude muset čekat . Z těchto důvodů ve většině případů stráví řidič u letištního transferu mnohem více času než u běžného jednohodinového pronájmu. Ve většině případů však není problém si před cestou z letiště do hotelu udělat malou vyhlídkovou projížďku centrem města. Musíte nás však na to předem upozornit při rezervaci, jinak vás náš řidič odveze přímo do hotelu.

2Chci si objednat limuzínu, ale vidím, že se musí zaplatit předem. Existuje jiný způsob, jak zaplatit za rezervaci?

Pouze některé limuzíny je nutné předplatit, a to buď celou, nebo alespoň 50% zálohu. Pro zálohové platby můžete použít různé platební metody (viz naše sekce platby ). Obecně platí, že všechny limuzíny, kde je přidán tanečník, nebo u limuzín Hummer je vyžadována platba předem/záloha.

3Mohu si přinést vlastní nápoje?

Bohužel nepovolujeme konzumaci vlastních nápojů. Můžeme zajistit nápoje dle vašeho přání.

 

4Může se natažená limuzína dostat přímo do mého hotelu?

Některé hotely nebo lokality, především v historickém centru, nejsou dostupné dlouhými nataženými limuzínami. V takovém případě vám poradíme s nejbližším odběrným místem nebo navrhneme jinou alternativu.

5Pokyny k rezervaci limuzíny a další související otázky.

Pokud si přejete rezervovat transfer limuzínou, stačí vyplnit online formulář. Můžeme také zajistit transfery limuzínou v rámci města Prahy, na prohlídky památek, na výlety mimo Prahu atd. Nejlepší je poslat nám svůj požadavek e-mailem.