1Poskytujete levnější sdílenou kyvadlovou dopravu mezi Prahou a Pecí pod Sněžkou?
Pro dopravu mimo Prahu bohužel takovou službu neprovozujeme. Místo toho můžete zvážit použití vlaku nebo autobusu. Můžeme zajistit dopravu z letiště na vlakové nebo autobusové nádraží a poradíme s nejlepší dostupnou dopravou.
2Zahrnují uvedené ceny všechny poplatky a spropitné?
Uvedené ceny jsou all-inclusive, ale nezahrnují volitelné spropitné pro řidiče. Není povinné dávat řidiči spropitné, ale pokud jste s přepravou spokojeni, velmi oceňujeme spropitné mezi 5 a 10 %.
3Můžeme si pro tuto trasu zarezervovat Mercedes třídy E?
Ano, tuto možnost si můžete vybrat během procesu rezervace. Upozorňujeme, že cena je o něco vyšší ve srovnání se standardním vozidlem.
4Jaká vozidla používáte pro meziměstské přesuny?
Podívejte se prosím do naší sekce vozového parku pro dostupné vozy; používáme pouze značky, které jsou uvedeny v této sekci. Maximální stáří aut je pět let, ale v průměru je náš vozový park dva roky starý. Pokud požadujete konkrétní model, uveďte to prosím během procesu rezervace a my uděláme vše, abychom splnili vaše očekávání.
5Jsme skupina 8 lidí s velkými taškami. Vejdeme se do vašeho minibusu?
Před provedením rezervace si prosím zkontrolujte specifikaci vozidla v sekci vozového parku nebo nám napište e-mail. Bohužel se s největší pravděpodobností, pokud máte nadměrné zavazadlo, pravděpodobně nevejdete do našich standardních minibusů určených až pro 8 cestujících. V takovém případě bychom potřebovali zajistit velký (a podstatně dražší) mikrobus až pro 20 cestujících, případně s nosičem zavazadel.
6Jsme skupina 3 osob s velkými taškami. Máme si rezervovat sedan, nebo využít možnost bezplatného upgradu minibusem?
Pokud se domníváte, že se vaše zavazadla nevejdou do standardního vozidla sedan, je vždy bezpečnější si předem rezervovat minibus.
7Můžeme se cestou zastavit na záchod nebo rychlé kousnutí?
Ano, samozřejmě – krátké zastávky do 15 minut jsou zdarma. U delších zastávek může být účtován poplatek za čekání, ale můžete se poradit přímo s řidičem.
8Můžeme používat Wi-Fi při používání vaší dopravy?
Při rezervaci si to poznamenejte a my se budeme snažit tuto službu poskytnout.
9Zúčastním se schůzky a potřebuji, aby na mě řidič počkal, než se vrátím. Jaká je nejlepší možnost rezervace?
Ve většině případů je nejlepší a nejlevnější možností rezervace zpátečního transferu ve stejný den. Nebudete tak platit za zpáteční cestu, pouze jednosměrné jízdné plus čekání. Dokonce nabízíme, že se můžete vrátit zpět do Prahy – buď na letiště, nebo do centra města.
10Přejeme si zarezervovat transfer z Pece pod Sněžkou do Prahy. Vidím, že vaše firma sídlí v Praze. Můžete takový převod zajistit?
Ano, zajišťujeme transfery mezi oběma městy (v obou směrech). Pokud ale objednáváte převod, který nepochází z Prahy, musíte převod (nebo alespoň zálohu) zaplatit předem.
11Bude můj řidič mluvit anglicky?
Ano, všichni naši řidiči mluví anglicky i rodným českým jazykem a někdy i dalšími jazyky. Rádi s vámi proberou místní kulturu, poskytnou užitečné místní znalosti o zajímavých místech a zodpoví veškeré vaše případné dotazy.