Profesionální řidič – přeprava osob z/na Letiště Praha Ruzyně
Nabízíme
- atraktivní výdělek
- stálou práci (v sezóně od poloviny března do konce prosince) a mimosezónu optimální vytížení
- flexibilní pracovní dobu (řidič si sám určuje, kdy a jak dlouho chce pracovat)
- žádné paušály za dispečink
- příspěvek až 50 Kč ke každé zakázce na parkovné nebo na vyložení zákazníka na Letišti Praha
Požadujeme
- dobrou znalost ČJ a znalost AJ na alespoň základní komunikativní úrovni
- kartu řidiče taxislužby a zkoušky z místopisu (stačí doložit přihlášku)
- registrace vozu v registru taxi
- bezúhonnost a výpis z bodového hodnocení řidiče
- vystupování ve společenském obleku
- zajištění vlastního platebního terminálu (* lze dočasně bezplatně zapůjčit)
Požadavky na vůz / kategorie
Třída Sedan Premium
- osobní vůz značky Mercedes E nebo Mercedes S class
- vůz max. 5 let starý
Třída Sedan
- osobní vůz ve třídě Škoda Superb/Oktavia combi
- vůz max. 5 let starý
Třída Minivan Premium
- mikrobus ve třídě Mercedes V/Vito/Viano nebo VW Caravella/Transporter ve vyšší výbavě
- vůz max. 5 let starý
Třída Minivan
- mikrobus/minivan jakékoliv značky s optimálním zavazadlovým prostorem
- vůz max. 5 let starý
Nemáte vlastní vůz? Chcete to zkusit bez závazků?
Předpokládaný objem zakázek
Předpokládaný výdělek
U transferů z/na letiště se rovněž přispívá na parkovné ve výši 50 Kč. Přibližně 60 procent jízd je placeno přímo řidiči (v hotovosti nebo platební kartou), dalších 40 procent je pak řidičem fakturováno.
PAT rovněž zajišťuje přepravu do ostatních měst a celodenní exkurze (př. netto cena pro řidiče za transfer ve skupině SEDAN z Letiště Praha do Brna je 3260 Kč a např. za celodenní exkurzi do Českého Krumlova 3520 Kč.
Spropitné
Jezděte, kdy se Vám to hodí
Postup zahájení spolupráce
Školení se skládá z několika částí. První částí je velmi jednoduchý test AJ. Dále následuje provozní školení, kde se seznámíte, jak vše logisticky funguje. Školení je zakončeno cvičnou jízdou s naším školitelem, který vám ukáže je probíhá vzorový transfer.
Celé školení trvá přibližně 3 hodiny a je zpoplatněno částkou 1500 Kč.
Po absolvování školení je nutné domluvit schůzku k podpisu smlouvy o spolupráci. Při podpisu smlouvy skládáte vratnou kauci 5000 Kč a rovněž obdržíte firemní identifikační materiály (jako je uvítací cedulky, opěrky s logy).
Dotazy před zahájením spolupráce:
Tel. +420 226 258 382