Dispečer(ka)/operátor(ka) / administrativa
Přepravní společnost hledá personál na pozici dispečerka. Očekáváme znalost AJ, dobré komunikativní schopnosti a znalost běžné administrativní kancelářské práce. Nabízíme atraktivní ohodnocení s garancí platového růstu (již po 3 měsících), práci v mladém a příjemném kolektivu v kancelářích v blízkosti metra Dejvická. Možnost na práce na HPP, případně i formou brigády.
Náplň práce:
- práce na dispečinku (jednoduchá komunikace mezi řidiči a zákazníky)
- koordinace řidičů (změna řidičů, zadávaní nových řidičů k objednávkám)
- práce s rezervačním systémem (zadávání a vyhledávání objednávek)
- příjem telefonických objednávek, vyřizování e-mailů od zákazníků
Směny:
Práce je na směnný provoz.
- denní směny jsou od 7.00 do 15.00 nebo od 15.00 do 23.00
- pouze v případě zájmu je možnost nočních směn od 23.00 do 7.00
- směny jsou rozdělovány s přihlédnutím k vašim časovým preferencím
- denní směny jsou 7 hodin 45 minut
Očekáváme:
- min. SŠ vzdělání
- organizační a koordinační schopnosti
- samostatnost
- zkušenost z dispečinku / call centra výhodou (není podmínkou)
Nabízíme:
- získání praxe v rychle se rozvíjející dynamické společnosti
- motivující finanční ohodnocení, možnost finančního růstu
- práci v mladém a příjemném kolektivu
- nástup ihned nebo dle dohody
Plat:
25 000 Kč až 32 000 Kč/měsíc na HPP
130 Kč až 160 Kč/hod. brigádně na DOPP
Příplatky 10% za svátky a v případě zájmu o noční směny 20% za práci v nočních hodinách
Příplatek 20% za hlavní dispečink
Benefity:
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost si napracovat hodiny
- Příspěvek na sport (karta Multisport)
Pracovní smlouva
- na HPP – běžná pracovní smlouva na dobu neurčitou se 3 měsíční zkušební dobou
- brigádně formou DOPP (očekáváme alespoň 2 směny v týdnu)
Kontakty
Prosím zašlete vaše CV pro výběrové řízení.